tisdag 25 februari 2014

svårt att hinna med

Jag är ju för närvarande pappaledig. vilket helt har ändrat mina dagsrutiner. däri även skatefilmsinsupandet. Men jag tänker att jag ska försöka uppdatera en gång i veckan iaf.
just nu så kom jag på mig själv att tänka att jag faktiskt inte reflekterar så mkt över skateboard just nu. jag bara insuper det i den mån jag kan. drar ner på vad jag verkligen vill se. håller mig till ett par källor jag vet att jag kan lita på. det flyter på i skön takt. några klipp 

blir det ju. som denna:

chris melvin
Chris Melvin for Studio from Studio Skateboards on Vimeo.


Detta bruns skate jawn är ju också himla intressant. fullängdsfilm också. yes! fram med follen
Så det kanske inte blir de mest intressanta texterna från mig varje gång, men lita på att det blir något mumsigt att luta sig tillbaka med ett par minuter. helst en halvtimme, med en folköl i handen. men man kan inte alltid få allt. godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar