onsdag 29 januari 2014

tillbaka från semestern

Jag är tillbaka från en veckas semester. Fuerteventura. med barn, utan bräda. det fanns en del spots, men faktiskt inget att hänga i julgranen. docks så såg det ut som att de höll på att bygga en ditch i puerte de rosario. den som åker dit får se. Åter till att kolla skateklipp så ska jag i år försöka än mer att inte kolla för mycket på skate. min hjärna brändes lite under förra året. men det är svårt när internet kryllar av skateboardtalang. tänker att jag vill försöka ha det som man hade det innan internet. fast med om ni förstår. att man suktar efter klipp igen. väntar och funderar. håller sig till några få källor som är förknippade med kvalite. såsom kingpin, dank, mm. första klippet jag såg idag var detta:
More Skateboarding Videos Otippat, men ösigt. vet inte så mycket om denna snubbe förutom att jag sett hans namn ett flertal gånger. sen är jag nyfiken på sebo walker fortfarande. han verkar var på något korståg i skateboardsamhället för tillfället.
försöker också att skriva en sammanfattning av förra årets skateboardtittande och uppfattande, men alla klippen är som en smet i hjärnan på mig. svårt att rannsaka vad som gjorde intryck. Mark Appleyard står dock väldigt högt på listan.

mer om det senare.

2 kommentarer:

  1. upptäckte både bärande av hatt och mohikanfrisyr. inte bra.

    SvaraRadera
  2. "Äpplet", smoothness in a little Canadian box.

    SvaraRadera