tisdag 24 juni 2014

PASS PORT

jag har så länge jag kan minnas fascinerats över tricket f/s noseslide. kan vara det snyggaste tricket på curb. ruskigt svårt på rör/ handrail. antar att det är enormt svårt i ramp/pool. kanske omöjligt tillochmed. Så jag har länge studerat folks f/s noseslides. Karl Watson är ju kanske de vassaste fs noseslideutövaren. Men så såg jag detta klipp idag. OCH!!! vilka  fsnoseslides han drar på.
Titta och njut:

Mig veterligen så är det inte många som tänker på fs noseslides. tåls att studera mer.

1 kommentar:

  1. Rasslar på rätt skönt. Den där sneda Library-skulpturen i Melbourne verkar rätt trevlig, men svår, att skejta. De som gör det snyggt är grymma att se! Vem var det som gjorde fs boardslide transfer..? Minns inte. Apropå fs noseslide, antar att du såg den där av Cairo som jag hintade om på Insta för några veckor sen..? http://2.bp.blogspot.com/-uo4J_i0SGeM/TjIg1dwkShI/AAAAAAAAOeY/mAJdLTuoU1A/s1600/cairofsnosetreec.jpg

    Nåväl, det är ett stylish trick! Precis som fs bluntslide kan det vara rent sublimt vackert i händerna (fötterna) på vissa flowguru's...

    SvaraRadera